Hjelp & Kontakt
Konto & Bestillinger |
|
Endring av leveringsadressen | |
Endre e-post eller telefonnummer | |
Se nåværende status på bestilling | |
Hvordan løser jeg inn mitt gavekort? | |
Hvordan bruker jeg SkatePro-kreditten min? | |
Har du spørsmål om våre produkter? Sjekk ut våre guides |
Ring eller skriv til oss |
Man-tor: 10.00-16.00
Spørsmål? Ring: 852 95 444 Eller send oss en melding: |
Konto & Bestillinger |
Endring av leveringsadressenHvis bestillingen ikke er sendt ennå, er det mulig at vi kan endre leveringsadressen. Send oss en E-post på: . |
Endre e-post eller telefonnummerDessverre er det foreløpig ikke mulig å endre E-postadressen eller telefonnummer etter at bestillingen er lagt inn. |
Se nåværende status på bestillingFor å se nåværende status på bestilling, gå da til siden: Min bestilling. |
Hvordan løser jeg inn mitt gavekort?Hvis du har et gavekort m/kode, kan du enten legge den til SkatePro-konto, eller skrive den direkte inn i kassen der du velger alternativet; "Løs inn kupong / gavekort" - under betalingsfeltet. |
Hvordan bruker jeg SkatePro-kreditten min?For å få tilgang til kreditt, må du logge inn på din SkatePro-konto. Når du er logget inn, kan du legge inn en bestilling - og så velge å betale med kreditt. Beløpet på kreditten din trekkes automatisk ut av bestillingssummen din. |
Frakt & Levering |
Mottatt skadet produktBle pakken din skadet ved ankomst? Ble det tapet av leveringsselskapet?
|
Hvor lang tid tar forsendelsen?For å se oppdaterte estimater for leveringstid, vennligst fortsett da med handlekurven - eller gå til vår side med info om Forsendelse. |
Hvorfor to sporingslenker?Vi har 2 varehus, ett i Danmark og ett i Belgia. Noen ganger sender vi bestillingen din fra begge varehus, noe som betyr at produktene ikke blir sendt sammen og kanskje ikke kommer samtidig. Hvis så er tilfellet, vil du bli informert i den samme E-posten som vi oppga dine sporingslenker i. |
Mottatt feil produktSend oss en e-post med:
Ikke send varen tilbake til oss ennå. |
Min bestilling mangler et produktFind det af scenarierne nedenfor, der er gældende i dit tilfælde Vennligst sjekk de tre scenariene nedenfor. 1. Skadet pakke Ble pakken din skadet ved ankomst? Ble det tapet av leveringsselskapet? Eller er det noe som tyder på at produktet har blitt utsatt for noe under transporten? Send oss i så fall en e-post med
2. Fikk du to sporingslenker? Vi har 2 varehus, ett i Danmark og ett i Belgia. Noen ganger sender vi bestillingen din fra begge varehus, noe som betyr at produktene ikke blir sendt sammen og kanskje ikke kommer samtidig. I dette tilfellet vil du bli informert i den samme e-posten som vi oppga dine sporingslenker i. 3. Ingen av de ovennevnte Hvis pakken ikke er skadet og at det bare er 1 sporingslenke i din e-post, da må du |
Returnerer & Refunderer |
Hvordan returnerer jeg min bestilling?Trenger du å returnere noe til oss? Ikke noe problem, vi sørget for å gjøre det problemfritt. Hos SkatePro kan du enkelt registrere din retur online og bestille etikett til ditt lokal postkontor. |
Kan jeg returnere alle varene?Nei, ikke alt bestilt kan returneres. Du kan ikke returnere tjenester som du ba oss utføre for å endre produkter og produkter som ble tilpasset dine behov. Flere detaljer, gå til:: Unntakelsesrett |
Kan jeg bytte et produkt?Du kan enkelt returnere produktene dine til oss og legge inn en ny ordre på ønsket bytteartikkel. Så fort vi har mottatt din pakke, starter vi refusjonsprossesen - og informerer deg når den er fullført. |
Hvor lang tid har jeg på å returnere et produkt?Hos SkatePro kan du returnere produktene dine innen 365 dager. |
Har du mottatt et defekt produkt?Fant du en fabrikkfeil eller mangel på et produkt du kjøpte? Ikke send varen tilbake til oss umiddelbart. Les vår Kravguide og kontakt oss heller - de fleste saker kan nemlig ikke lukkes før gjenstander må sendes frem og tilbake. |