Betingelser for prismatch
Hos SkatePro gjør vi alt vi kan for å tilby deg de beste produktene til best mulig pris. Hvis du finner et produkt til en lavere pris hos en annen forhandler, kan du kontakte oss, så undersøker vi muligheten for prismatch.
Følgende betingelser gjelder for prismatch hos SkatePro:
- Produktet må ha identiske egenskaper, dimensjoner, farger og spesifikasjoner.
- Produktet må være på lager på konkurrentens website og være tilgjengelig for bestilling direkte til din leveringsadresse.
- Prismatch tar hensyn til eventuelle frakt- og leveringsgebyrer, skatter og avgifter som kan påløpe på konkurrentens website. Det betyr at hvis produktet koster 100 kr på konkurrentens nettside og frakten koster 30 kr ekstra, vil prismatchen være opptil 130 kr.
- Prismatching er kun mulig før kjøpet.
- Prisforskjellen må være betydelig og minst 50kr.
- Konkurrentens website må være norsk.
- Vi kan ikke prismatche varer på tilbud - dette omfatter kundespesifikke tilbud, rabattkuponger og/eller engangskampanjer som tilbys av en konkurrent, generelle salg eller sesongbaserte salg (f.eks. Cyber Monday, Singles' Day, Black Friday, jul osv.).
- Varen som omfattes av prismatchen, må ikke være til videresalg, og det må ikke være noen begrensninger på kjøpsbeløpet.
- Konkurrenten er ikke et auksjonsnettsted som eBay eller et nettsted som tilbyr salg gjennom tredjepartsselgere som Amazon.
- Forespørselen om prismatch gjelder ikke spesialbestilte/drop-ship-varer.
- Vi matcher kun produktpriser, ikke tjenester som frakt, montering eller annen manuell håndtering av produktene. Det betyr at hvis prisen på et produkt er lavere i vår butikk, men fraktkostnadene er høyere, vil vi ikke matche hele prisen.
- Prismatch kan ikke kombineres med andre kampanjer eller rabatter.
Hvordan kan jeg be om prismatch hos SkatePro?
Hvis du finner et produkt på SkatePro som er billigere på et annet website og alle kravene ovenfor er oppfylt, kan du legge ved en kommentar ved kassen med en link til produktet på konkurrentens website samt navnet på konkurrenten.
Teamet vårt vil behandle forespørselen om prismatch før vi fakturerer og sender ordren.
Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 72 timer (eller mer i travle perioder) å behandle forespørselen, noe som kan føre til en forsinkelse i forhold til den estimerte leveringstiden som vises ved kassen.
Hvis forespørselen om prismatch godkjennes, krediterer vi prisforskjellen.
Vær oppmerksom på følgende: Godkjenning av en forespørsel om prismatch skjer etter vårt skjønn.
Forespørselen din vil ikke bli godkjent hvis den ikke oppfyller kriteriene ovenfor, eller hvis prisforskjellen er så stor at verdien av bestillingen din ikke dekker behandlingskostnadene.
Vi behandler hver forespørsel om prismatch individuelt, så det vil ikke være mulig å henvise til tidligere avgjørelser for å kreve prismatch.